20141210

Knäppa mail! Del 10/24

Idag hade jag fått ytterligare ett. Mail som går direkt i skräpposten. Man kan inget annat än skratta åt dem!

Läs och bedöm själv. Skulle man någonsin överväga att svara på något sånt här?

"Bekymmerslöst. Drabbade bäste kund, Jag är i kontakt med dig på grund av detta behov och hur brådskande denna transaktion innebär. De är utländska ansvarsfulla investeringar i Bank av Kina (ICBC), och jag var en finansiell rådgivare och inkomst för en privat investerare som har en stor insättning i min bank. Transaktionen omfattar överföring av fonden för den totala insättningen på 23 miljoner 556, 768.00 euro till du som högst två advokater för döden av kunden utan en nära släkting. Jag kan försäkra er att denna transaktion är 100% risk att befria personer och enheter som har gjort alla de underjordiska arbetar lokalt för en smidig överföring av fonden på den kortaste tid, och kommer att födas i staden där grenen av banken. Så snart jag får ett svar på ditt intresse, jag skickar du all information om det framgångsrika slutförandet av denna transaktion, och dela dina anteckningar kommer att vara 50% och gruvdrift kommer att vara 50% av denna fond. Kontakta på min privata email nedan för frågor och ytterligare information."

Inga kommentarer: