20140507

Dag 68 - Nu tar jag lite ledigt!

Idag har jag jobbat åt fyra olika uppdragsgivare plus lite hemarbete med tvätt och så. Jodå, jag blev färdig med biljetterna som jag skrev om igår, men den där broschyren som var ute på korr fick jag "bakläxa" på. Eller, det var inte direkt fel på den, men uppdragsgivarna ville ha texten i en annan ordning och komplettera lite. Och byta ut någon bild. Så hur jag än gör hinner den inte gå i tryck och vara klar på lördag, som var meningen och som jag hade hunnit om de hade hört av sig direkt med sina ändringar. Så nu får jag ta det i nästa vecka och de får väl få broschyren när den blir klar. Det är inga utgivningsdatum på den så det är nog lugnt.

I morgon har jag kompledigt för att jag jobbat kvällar med Mångsidiga Måndagar. Och fredag är jag schemaledig. Nu ska jag bara vara ledig och jobba med mitt eget. Städa och tvätta och så. Det skulle ju bli uppehåll i regnet frampå dagen i morgon, då åker jag till stugan! 
Till helgen kommer "barna" - de stora..!

Inga kommentarer: