20140404

Dag 35 - Tillfälligt avbrott

Idag hade jag tänkt ut ett långt, vackert och vältaligt inlägg.

Tyvärr fick jag plötsligt ett mysko huvudvärkanfall - ja, det finns inget annat sätt att beskriva det än just "anfall". Jag satt i TV-fåtöljen och micklade som vanligt med det ena och det andra medan jag tittade. Så kom det. Först lite svagt men sedan bara ondare och ondare. Försökte röra lite på mig, strecha och så, men det hjälpte verkligen inte alls. 

Till slut gick jag ner och tog det starkaste värkpreparatet jag hade hemma, lade mig i soffan och bad M att massera pannan och hårbotten lite. Så småningom lättade det något men jag är jättetrött. Troligen någon stressreaktion, antar jag.

Så det blir inte det blogginlägget jag hade tänkt idag. Finns det kvar i huvudet i morgon så tar vi det då.

Inga kommentarer: