20120127

Oj, det blev visst lite sent...

Man tänker så mycket, och så blir klockan plötsligt 00.15 och det är en lång dag i morgon. Så det blir inget längre blogginlägg idag heller. Nya försök i morgon, sista dagen här.

Vi blev sittande en extra stund på restaurangen där vi åt ikväll (maten här är egentligen värd ett eget inlägg, sååå god och fräsch). Vi satt och gick igenom veckan som varit och summerade våra intryck. Det har varit en fantastisk vecka, en del har varit riktigt tungt att se men vi har också skrattat en hel del. Och sett mycket positivt som är på gång i Erikshjälpens samarbete med ett otal olika organisationer. Och deras fantastiska representanter här på platsen, som haft en hel del prövningar och bakslag på vägen och absolut inte är "färdiga" med något av projekten - de har drömmar och visioner, de vågar tro att det är möjligt att förändra där man står och DET GÖR SKILLNAD! Jag önskar att jag hade ett par senapskorn av deras tro och förtröstan.

Jag är glad att jag satsade en del och följde med M och de övriga styrelseledamöterna hit den här veckan. Vi har sett så mycket som man aldrig skulle sett som turist här i landet. Det har varit värt vartenda öre!

I morgon blir det morgonsim en sista gång - om vi orkar upp...!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: