20091019

Bokmässa i bilder

Årets bokmässa ägde rum för nästan en månad sedan, jag vet. För jag var där!

Här kommer sent omsider en snabbrepris i bilder!


Årets vimmel ser ut ungefär som det brukar.


Spanien-temat - här uppbyggt som en hel miljö


En och annan kulturbasker syntes i vimlet.


Utsikt lite grann från ovan


Stick-graffiti på Hemslöjdens monter


En macka emellan...


Köer, köer överallt


Här till Michael Nyqvist m fl


Steffo Törnkvist & co lagar mat ur Hälsokokboken


Åke Arenhill lever än!


Mia Skäringer, som vi delade båt med frampå kvällen


Men vart åkte vi egentligen?


Michael Nyqvist och Sanna Sjöswärd hade ett seminarium ihop


Helena von Zweigbergk berättade om sin nya bok


...liksom Lill Lindfors


Här sitter Roy Andersson och Stefan Einhorn och tar ansvar och är snälla


PocketBloggarna träffas för första gången IRL


Bea


John tittade förbi och bloggade en sväng


Våra snygga bokmärken som vi använde för att synas ännu bättre!


Cecilia och Suzanne snackar med kollegor från Bokhora.se





Det här tror vi inte på!

Ännu fler kändisar siktades i vimlet: Jonas Karlsson, Martina Haag, Lasse Åberg, Isabel Allende, Göran Greider, Annika Lantz, Jan Guillou, Katerina Janouch, Fredrik Skavlan, Lars Winnerbäck m fl. Men man hinner inte alltid få upp kameran!

6 kommentarer:

Neurotic Kitten sa...

Åh nu längtar jag till nästa bokmässa.

Eva Kihlström sa...

Eller hur!

Usch, jag får ingen ordning på min blogspot, funderar på att börja med WP i stället... men då måste jag ju byta adress!

Mille sa...

Riktigt ledsen över att jag inte var där. Snyft.

Hehe. Föga förvånande att Åberg var där. Enligt förlagskällor är han förtjust i yngre varianter och har fått utlopp för detta på åtminstone en författarmiddag ... Kan man kanske inte tro om allas vår folkkära Lasse.

Mille sa...

Ps. Worldpress inledde jag med. Verkar riktigt bra. Var någon funktion jag inte fick rätt på så det blev ett annat publiceringsverktyg till slut. Lycka till!

Eva Kihlström sa...

Mille: Hoppsan, "yngre varianter"... jaha, jaha... men trodde ju att han var mycket för 50-talare annars!

Illusionerna rasar en efter en!

Eva Kihlström sa...

Och nu kom jag på hur jag skulle komma tillrätta med skräpet som ställde till utseendet på bloggen! Blir lika förvånad varje gång!