20090707

Evalution goes wild and crazy

Almedalen 2009. Marknadsföring pågår.

I min iver att marknadsföra mitt företag och skaffa nya uppdrag försöker jag ständigt hitta nya spännande metoder.

Det senaste jag gjort är lite "busigt". Hi hi.

Det är en graffiti-installation i vår lilla Trästad. Tro nu inte för all del att jag gått och sprayat ner några husfasader, nej, det vore mig främmande. Jag har använt en teknik som ligger mig betydligt varmare om hjärtat, nämligen stickning. Materialet kostar mig inget - restgarner - och förstör inget. En form av återvinning, kan man säga. Går lätt att sprätta bort när man tröttnar.


Dessutom monterades det hela under dygnets mörka timmar. I natt vid halv 12 var det klart!

(Vill du också ha "stick-graffiti" som reklam? Kontakta evalution.se!)

Inga kommentarer: