20090213

Som ett brev på posten

Med risk för att vara tjatig - ännu inga besked om jobb whatsoever om jag inte ringer och frågar själv. Och om jag ringer och frågar själv så är tjänsten tillsatt.

Det har inte precis blivit fler uppdrag till företaget efter jul heller, trots att jag försöker hålla mig framme och "nätverka". Just nu har jag tre på gång, som lovat höra av sig. En av dem har jag hört av i veckan, en skulle ha möte om saken igår och en har jag inte hört av alls efter jul. Funderar på att skicka ett mail.

I de fall man får brev så är det "den av dig sökta tjänsten är tillsatt med annan sökande. Det har varit ett stort intresse för tjänsten med ca 270 sökande varav många väl meriterande" (citat från brev som kom i förrgår).

Jag vill inte ha brev där det står att jag inte fick jobbet. Jag vill ha brev där det står att jag fick jobbet och de undrar vad jag vill ha i lön....

Inga kommentarer: