20080805

Och ...

dessutom hamnade jag på en anställningsintervju idag, hastigt och lustigt.

Ååååh, vad jag hoppas att det är min tur nu!

Visserligen är det kul att göra varierade uppdrag och vara sin egen, men jag behöver också ha en rytm med regelbundna tider, inkomst och arbetskamrater. Jag är inte riktigt typen som trivs med att springa runt och hojta "Hurra vad jag är bra! Anlita mig för jag är bäst!" Jag försöker göra det lite då och då, och får också uppdragen därefter, lite då och då. Men jag vill gärna ha någon fast punkt att dra mig tillbaka till de dagar när jag inte orkar jaga så intensivt. Då kan jag göra uppdragen som bisyssla. I stället för att sticka framför TV.

Besked under veckan. Tugg på naglarna och en telefon i varje hand, alltså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att det är din tur nu =)

Eva Kihlström sa...

Tack snälla Sophia! Fick just besked om att den potentielle arbetsgivaren behövde fundera lite till, så det blir inget besked förrän NÄSTA vecka ... Bara att vänta alltså. Men det är ju du bra på, för ögonblicket i alla fall, eller hur:)?