20080603

Jag hade gärna fortsatt att tuta och köra



även om de sista fyra dagarna var rätt tuffa och innebar nästan dubbla arbetstider! (Och svullna fötter!)


Omgiven av goda funktionärer och en hel massa högkvalitativ musik hela dagarna flöt allt på ungefär som planerat. Och solen bara sken och sken. Enda nackdelen med det var väl att det var svårt att motivera publiken att gå in på kvällarna och se/lyssna på konserterna inomhus - vilket ju också kostade pengar, till skillnad från allt som hände utomhus.
Jaha, så nu är det tyst och tomt igen. Och tillbaka på ruta ett vad gäller jobbsökandet. Folk som inte hör av sig ungefär vid den tid de lovat höra av sig blir jag nästan lika galen på som de som inte hör av sig alls. Jag lever i en ständig "katten på råttan"-situation. Jag vill inte ringa den förrän den har ringt...
Tills vidare får jag jobba på med några "evalution"-produkter - kalendern, tändsticksaskar, kort - och glädja mig åt det fina halsbandet som jag fick som tack av A när jag slutade. Och de vänliga orden från musikchefen J också. Det värmde. Några har sett och uppskattat det jag gjort. Även om det "inte finns utrymme" just nu. Kanske kan det bli referenser till något annat?


Inga kommentarer: