20080218

Suttit inne hela dagen

Jag hade ju bestämt mig för att jag skulle vara med i skrivartävlingen Ordet är fritt.

Deadline är i morgon kväll, så det var bara att sätta sig ner och börja, antingen man kände för det eller ej.

Så nu har jag publicerat det första kapitlet. Man hade ett antal förutsättningar, miljö och personer som måste vara med. Det var inte helt enkelt att veta i vilken ände man skulle börja.

Mitt kapitel kommer nog in i morgon, för det måste granskas först så det inte är "stötande". det ligger redan nästan 40 bidrag där, och det är bortåt 400 som deltar.

Gå gärna in på onsdag och läs bidragen och betygsätt mellan 1 och 5. Du hittar tävlingen här :Gå in på "besök" , klicka på "krasch" (första kapitlet) och den orange pilen åt höger. Då kommer det upp sidor med alla bidrag. Klicka på de du vill läsa och betygsätt genom att markera antal stjärnor nedanför texten. Vet inte på vilken sida mitt hamnar, men läs och betygsätt gärna fler, så blir det inget fusk. Det är i alla fall redaktörerna som väljer ut det bidrag som får vara med i boken, som kommer någon gång i april-maj.

Men det är i alla fall roligt att ha kommit fram.

Inga kommentarer: