20070601

Nu finns jag en liten stund igen!

Ni alla mina miljoner läsare som följer mina bloggar med stort intresse har redan tidigare stött på mitt problem med verkligheten. När man inte har jobb så är det ibland som om man står utanför allt som är på riktigt och samhället berör en inte. Jag har försökt råda bot på det här genom att med viss framgång skriva insändare och debattinlägg på olika forum. Bara för att se mitt namn i tryck och känna att jag har gjort en insats.

I dag, 1/6, gjorde jag ett djupsinnigt uttalande i radions Ring P1. Det kändes jätteflummigt men lät inte så dumt efteråt som det verkade när jag pratade. Så nu finns jag i web-radio i 30 dagar framåt.

Idag har jag dessutom blivit kallad till EN ANSTÄLLNINGSINTERVJU!!!!! För första gången på alla de 100-talet jobb jag har sökt i den här branschen. Inte för att det innebär att jag kommer att få jobbet, men någon har sett mig och vill ta reda på mer. Jag vill inte närmare gå in på här vilket jobb det gäller, det blir så jobbigt att förklara när jag inte får det, men skulle jag få det så lär det nog publiceras på denna blogg. Håll alla tummar, fingrar och tår därute!!!

Inga kommentarer: