20061113

Så var det igång!

Efter ett telefonmöte på ett par timmar med en massa information, koder och förhållningsregler har jag äntligen lyckats skriva och publicera mina första riktiga artiklar på Nyhetskanalen.

Det är meningen att jag skall uppdatera den med lite av varje helst varje dag, både eget material och det man kan läsa på annat håll. Och lite evenemang och tips osv. Jaha, ungefär som att blogga, alltså. Det gjorde inte så ont...

De är så snälla och tror att jag är så duktig och det skall gå så bra, så bra. Kul för dem! Jag själv har bara lovat praktiktiden, fram till 18/12, så får vi väl utvärdera min insats sedan. Och kolla om vi har lyckats anställa några säljare som kan se till att jag får någon lön att leva på. I så fall är saken klar! Jag kräver inte mer.

Jag kollar vidare på annonser. Bara ifall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det ser ju kanon ut! kanske ska satsa på en karriär som journalist Eva?

Eva Kihlström sa...

Jaaa...bland annat....

Fortsätt gärna och läs mina heta scoop på Nyhetskanalen!

Jag har fått förslaget att övervägande skriva positiva nyheter, det kanske är en nisch?

Nu skall jag gå och bevaka en elevkonsert med Kulturskolan!