20060302

Sjukdomar...

Nu börjar det drälla in, den ena sjukdomen värre än den andra på min mail. Vattenkoppor, impetigo, femte sjukan - you name it... Inga virus dock! Och ingen fågelinfluensa än.

Saken är den att vi gör en broschyr och lite annat material om smittsamma barnsjukdomar i kursen om interninformation. Blir det bra KAN det komma att användas på riktigt, som BVC-information. Känns lite kul. Får väl se om det märks på arbetet att man har en bakgrund - jag är inte bara förskollärare utan även mamma. Och snart Fil Kand i MKV. Har jag krav på mig eller! Men vi har ju delat upp arbetet på sex pers, så det skall nog gå att ro i land.

Idag har jag kommit ett litet steg närmare Horisonten, se bilden ovan. Nästan min blivande utsikt! Husspekulanterna på dagens visning var "försiktigt positiva" men skall lämna besked i nästa vecka. Långa dagar - intet är som väntans tider!

Inga kommentarer: