20060323

Ett första avstamp

Så har vi redovisat vårt grupparbete om informationsmaterial till BVC Rosenlund. Alla grupper kom taggade till max och ville verkligen sälja in sitt material. det blev lite avslaget då, när "beställarna" inte dök upp... Dålig stil! Hur viktiga är vi på Högskolan?

Redovisningen var klar på en timme. För alla grupperna. Jaha. Jag satte mig och fikade alldeles ensam (alla gick/åkte ju hem) och fördrev trekvart med dagens och gårdagens Metro, som jag hittade i ett hörn. Mp3-spelarens batteri var urladdat, så inte ens den kunde jag lyssna på.

Så då gick jag ner på sta'n och fyndade halva rea-priset-grejor i stället. Tjänade ungefär 350:- på fem blandade toppar som går att kombinera både med varandra och med minst tre grejor som jag redan har (mitt nya klädköpar-motto). Sedan tog jag den första bussen hem. 13. 35. Hej&hå.

Inga kommentarer: