20060130

Ny vecka!

Det här tenderar visst att bli en fotoblogg, det var inte meningen. Ett foto till håller jag dock på att försöka lägga in, och det är det som ska vara till höger i presentationen av min enkla person. Det vill inte ligga där. Det har lagt sig i "view my complete profile" så tills vidare får man klicka sig in där. Efter dagens föreläsning undrar jag om jag kanske skulle ta betalt för antal klick på den länken, eller det kanske är jag som skall betala för att någon är så intresserad så den klickar sig dit... Det var komplicerat, Magister Mattias!

Jag skall försöka få hjälp att fixa till det, så bara de mest intresserade behöver bemöda sig om det extra klicket! Det handlar ju om content management, usability och accessability. Eller hur? Fast det är ju kul att ha en hög CTR på sina länkar.

Jag har skickat ett "pim" till Magister Johan, så får vi se hur det går. To be continued...

Inga kommentarer: